قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی اطلس گالری

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “اطلس گالری” و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

قوانین عمومی

  • فروشگاه اینترنتی “اطلس گالری” هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که
  • می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

  • فروشگاه اینترنتی “اطلس گالری” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.
  • همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی اطلس گالری، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی اطلس گالری جزئی از اموال این فروشگاه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی اطلس است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی اطلس گالری محفوظ می‏‌دارد

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنچ شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی است و کلیه سفارش‏های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‏شوند. ولیکن  از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
  • اطلس گالری به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‏گذاری می‏دهد.کلیه سفارش‏های ثبت شده در این سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیامک، در صف پردازش قرار می‏گیرند.
  • اطلس گالری همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اطلس گالری به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اطلس گالری محفوظ است و یا مشتری می‏تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • اطلس گالری مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و تنها کلیه سفارش‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‏گیری، پردازش و ارسال می‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این فروشگاه محفوظ است.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود،فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  • تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.همچنین،تسویه تمامی سفارشات همزمان با ثبت سفارش انجام میپذیرد.
  • عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “09121077907 “ به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

با توجه به اینکه در زمان پروموشن و جشنواره های فروش و جشنواره های مناسبتی دیگر، تعداد سفارشات به صورت چشمگیری افزایش می یابد و ترافیک بسیار سنگینی در بخش پردازش سفارشات ایجاد می شود، امکان تعویض، تغییر و برگشت از فروش در این زمان ها میسر نمی باشد.

باتشکر فراوان از همراهی شما عزیزان

مدیریت مجموعه اطلس گالری

علی حقیقت

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟